سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 15, 2024
لا

حوزه/ مدیرمدرسه علمیه دارالعلم اسلامی آیت الله اعتمادی کاشان از پیوستن این مدرسه به جمع هشت مدرسه بین‌المللی کشور خبرداد.

حجت الاسلام بداغ آبادی در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری حوزه از کاشان، اظهار داشت: مدرسه علمیه دارالعلم اسلامی آیت الله اعتمادی کاشان از ابتدای اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به جمع هشت مدرسه بین‌المللی کشور پیوسته و در طول سال، حتی در تابستان‌ها، دوره‌های زبان عربی را برگزار می‌کند.

وی افزود :این برنامه با همت مرکز بین‌الملل حوزه علمیه قم و با مشارکت مرکز مدیریت حوزه علمیه منطقه کاشان اجرا می‌شود که به آموزش زبان عربی از پایه یکم تا پایه ششم می‌پردازند.

مدیر مدرسه علمیه دارالعلم اسلامی آیت الله اعتمادی کاشان، تصریح کرد: آموزش زبان عربی جزو دروس اصلی این طرح بوده و کلاس‌ها به صورت روزانه و کاملاً رایگان برگزار می‌شود و از اساتید بومی کاشان برای تدریس استفاده شده و کلاس‌ها نیز به صورت هوشمند برگزار می‌گردند، همچنین کتاب‌های آموزشی خاص این دوره از طرف مدرسه خریداری شده است.

وی ابراز کرد: افتتاحیه برنامه آموزش زبان عربی این مدرسه در اردیبهشت ماه سالجاری آغاز شده و عموم طلاب واجد شرایط در سراسر کشور می‌توانند در این طرح شرکت کنند، لذا جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پیام‌رسان ایتای حوزه علمیه دارالعلم اسلامی مراجعه نمایید.

حجت الاسلام بداغ آبادی خاطرنشان کرد: این طرح به عنوان یک فرصت ارزشمند برای طلاب علاقمند به یادگیری زبان عربی و ارتقاء مهارت‌های علمی آنان، در سطحی بین‌المللی طراحی شده که با برگزاری دوره‌های زبان عربی در این حوزه، طلاب می‌توانند به مهارت‌های زبانی خود افزوده و در دنیای امروز، با توانایی‌های بیشتر در حوزه‌های علمی و پژوهشی فعالیت کنند.

مدیر مدرسه علمیه دارالعلم اسلامی آیت الله اعتمادی کاشان، اظهار کرد: استفاده از اساتید بومی و فناوری‌های نوین آموزشی، کیفیت آموزش را افزایش داده و شرایط مناسبی را برای یادگیری فراهم می‌کند، این برنامه نه تنها به پیشرفت علمی طلاب کمک می‌کند، بلکه باعث ایجاد شبکه‌ای از علم‌آموزان در سطح ملی و بین‌المللی خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین US ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    0 0
    چه عالی، حوزه و این اقدامات؟